Czasami myślę, że  dorosłe życie to wielki test, test osobowości .  To czas ,gdy młodzieńcza/dziecięca wiara zderza się brutalnie z  kalkulowanym na chłodno światem dorosłych.

Wierzę,jednak mocno,  że i wśród osób dorosłych są takie jak ja…  Takie, które nie przestają się dziwić, pytać, szukać, kwestionować. Które wierzą, że wiele rzeczy jest możliwych, a co więcej zależy to od nas, od Ciebie…

 Ja na przykład,  nie rozumiem dlaczego “wiara i ciekawość świata małego dziecka” musi zostać uśpiona z momentem wejścia w dorosłość…Dlaczego nie cieszą nas już małe rzeczy, gesty, czyjś uśmiech ( często osoby dorosłe muszą przejść przez jakąś traumę, chorobę aby to ponownie odkryć, a czy nie można by bez tego?! tak po prostu na codzień) 

Wszystko zależy od “chcenia” 😉  Nie potrafię  zrozumieć dlaczego ludzie nie mogą pomoć swojemu własnemu środowisku przestrzegając kilku prostych zasad ( takich jak wyłączanie trybu stand-by, używanie energooszczędnych świetlówek itp..), a to są naprawdę małe, a tak znaczą gesty…

Trafiając na stronę www.superforest.org znalazłam ludzi którzy z niesamowitym zaangażowaniem i entuzjazmem prowadzą swoją stronę, blogując na rzecz ochrony środowiska, ekologii. Tak, połączyliśmy siły i powstał ten blog, mając nadzieję że z czasem powstaną podobne blogi w innych krajach i nasz projekt stanie sie międzynarodowy.

Moim marzeniem byłoby aby choć jedna osoba czytająca ten blog zmieniła swoje niekologiczne nawyki na te służące środowisku…I choć spotykam się z różnymi opiniami, ja mocno wierzę!

Ps.  w końcu nie pozwoliłam uśpić “swojego wewnętrznego dziecka;) czego i Wam życzę 🙂

